Jak postupovat při vrácení/výměně/reklamaci?

Přejete si z jakýchkoliv důvodů zboží vyměnit?

Učinit tak můžete do 5 dnů od doručení zboží.

Postup je úplně jednoduchý:

  1. Vyberte si nové zboží z našich stránek na www.fancys.cz a udělejte novou objednávku. Vyberte dopravu prostřednictvím Kurýra DPD a zvolte platbu převodem nebo platební kartou (volte možnost platby, která je ZDARMA)
  2. Do poznámky napište číslo původní objednávky a informaci, že tato objednávka je výměnou původního zboží. (uveďte prosím kód zboží nebo jeho popis a velikost, aby jsme věděli o které zboží jde)
  3. Zabalte zboží na vrácení spolu s vypsaným formulářem. Formulář můžete též poslat i emailem na shop@fancys.cz.
  4. Při doručení Vaší nové objednávky odevzdáte zboží na vrácení kurýrovi. Není potřebné tisknout jakékoliv štítky, kurýr Vám balík označí a přebere ho.

Poštovné poplatky účtované v objednávce za výměnu zboží máte ZDARMA.

UPOZORNĚNÍ!

Využít možnost výměny ZDARMA jde při jedné objednávce jenom jednou. Pokud si přejete vyměnit z té samé objednávky další zboží, nebo vyměnit zboží, které už bylo zaslané jako náhrada za výměnu, poštovné za toto vrácení hradíte Vy jako zákazník, i poštovné za opětovné doručení. (nebude Vám odečtené z faktury, v tom případě můžete zvolit jakoukoliv možnost dopravy). Zboží můžete vyměnit až do 14 dní ode dne doručení k Vám. Náklady na výměnu zboží dříve jak 5 dní od doručení, Vám však v tomto případě nebudou vrácené.

POZOR! Zboží na vrácení a výměnu musí být s původními visačkami, ve stavu jakým Vám byl doručený, bez známek jakéhokoliv opotřebení. Zboží nošené nebo jinak poškozené Vám nebude vyměněné ani ho nebude možné vrátit. V tomto případě Vám budou účtované náklady na opětovné zaslání zboží k Vám nebo vrácení a výměna takového zboží nebude možná.

 

Nesedla Vám velikost nebo si jednoduše přejete zboží vrátit?

Zboží z Vaší objednávky z www.fancys.cz můžete u nás jednoduše vrátit do 14 dní od doručení objednávky. Postup je úplně jednoduchý:

  1. Vyplňte formulář na vrácení zboží který najdete níže na stránce, vyplňte informace o produktech na vrácení. Formulář přibalte do balíku se zbožím na vrácení nebo ho zašlete e-mailem na shop@fancys.cz
  2. Nezapomeňte vyplnit číslo účtu v tvaru IBAN, kam Vám vrátíme částku za vrácené zboží.
  3. Zabalte a odešlete zboží na vrácení prostřednictvím Slovenskej Pošty na adresu:
Fancy’s by Elisabeth Welter, s.r.o., Nevädzova 6, 82101 Bratislava

4. Po doručení zboží k nám a zkontrolování jeho stavu Vám vystavíme dobropis a nejpozději do 14 dní zašleme částku za zboží na bankovní účet, který jste uvedli. Obvykle obdržíte platbu už do 2 dní.

Zboží k nám prosím nezasílejte na dobírku! Zboží zaslané na dobírku nebude převzaté. Doporučujeme zboží zasílat doporučeně a uschovat si podací číslo. Náklady na dopravu vráceného zboží hradí kupující.

Potřebujete zboží zakoupené u nás reklamovat?

  1. Vytiskněte si formulář pro reklamaci zboží, který najdete níže na stránce a vyplňte informace o Vaší objednávce a reklamovaném zboží.
  2. Popište důvod reklamace, reklamovanou vadu, resp. jiné informace potřebné k reklamačnímu řízení.
  3. Zboží přineste osobně na naší prodejnu nebo ho zabalte a pošlete prostřednictvím Slovenskej Pošty na adresu:
Fancy’s by Elisabeth Welter, s.r.o., Nevädzova 6, 82101 Bratislava

     4. Po vyřízení reklamace ve Váš prospěch Vám bude částka za zboží a částka za poštovné vrácena na účet uvedený ve formuláři.

V případě jakýchkoliv otázek ohledně výměny/vrácení/reklamace zboží nás prosím kontaktujte na shop@fancys.cz nebo telefonicky +421 911 882 937 v pracovní dny mezi 10:00 – 16:00. Poradíme Vám jak správně postupovat a vyřešíme s Vámi všechny Vaše případné otázky.

Celý reklamační řád najdete zde

Zde si můžete stáhnout formulář k reklamaci / výměně / vrácení zboží

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz